Nápověda

Používání karty

Máte-li kartu programu Carte, získáváte přístup ke všem výhodám a slevám 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

Jak používat kartu programu Carte?

Zaregistrujte si kartu na www.carte.cz. Jen s registrací vám neuteče žádná informace o nových slevách a nejzajímavějších akcích v programu Carte.

Mějte kartu neustále u sebe, abyste ji mohli uplatnit na některém z 5000 míst, kde můžete získat slevu.

Kde uplatníte kartu Carte?

Partneři Carte vám umožní nakupovat výhodně a pohodlně z domova, protože momentálně spolupracujeme s více než 500 e-shopy. Jednoduše zadejte číslo vaší karty jako slevový kód (najdete jej na zadní straně karty pod čárovým kódem) a užijte si výhod.

Lze Carte kombinovat s dalšími slevami?

Pokud není uvedeno jinak, slevy na karty s programem Carte nelze kombinovat s dalšími slevami, akcemi či jinak zvýhodněným zbožím nebo službami. Zpravidla se poskytované slevy nevztahují na denní menu, last-minute zájezdy, pobytové balíčky, tabákové výrobky a podobně.

Časté dotazy

Platí Carte vydaná v Čechách i na Slovensku a opačně?

Ano, Carte můžete využívat ve všech obchodech v České a Slovenské republice.

Jak poznám obchody, které poskytují slevy na Carte?

Kompletní a aktuální databázi všech obchodů najdete na www.carte.cz. Všechny, včetně e-shopů, jsou označeny logem Carte na vstupních dveřích, výloze nebo webových stránkách.

Jakým způsobem se mohu dozvědět o novinkách Carte?

Zdarma se zaregistrujte na stránkách www.carte.cz a my vám budeme zasílat e-mailem novinky a zajímavé možnosti pro držitele Carte formou e-NEWS.

Je Carte přenosná?

Carte není přenosná. Je vždy vystavena na jméno držitele, který má možnost jejím prostřednictvím uplatňovat slevy. Dále je opatřena datem platnosti a čárovým kódem.

Co mám dělat, když jsem kartu ztratil(a) nebo mi byla odcizena?

Pokud vám byla karta odcizena nebo jste ji ztratil(a), obraťte se na náš Klientservis +420 777 736 136 či na společnost, která vám kartu vydala.

Musí se Carte aktivovat?

Carte se nemusí nikde aktivovat, pokud není vydána ve spolupráci s bankou.

Je Carte platební či kreditní?

Carte může být platební či kreditní, ale pouze v případě, že ji klient obdrží od své banky.

Dostal(a) jsem kartu od zaměstnavatele nebo v oblíbeném obchodě, mohu využívat slevy ve všech obchodech Carte?

Samozřejmě, pokud je na jakékoliv co-brandované kartě logo Carte, můžete využívat celou síť poskytovatelů slev jak v České, tak i Slovenské republice.

Byl(a) jsem v obchodě a neposkytli mi slevu?

Pokud je společnost zveřejněna v naší databázi na www.carte.cz znamená to, že s ní je uzavřen smluvní vztah a daná společnost je obchodním partnerem programu Carte. V souladu se smlouvou o obchodní spolupráci poskytuje slevy držitelům Carte. V případě neposkytnutí slevy se obraťte na vedoucího prodejny. Nebude-li vám i přesto sleva poskytnuta, kontaktujte náš Klientservis, který vaši reklamaci vyřeší.

Jak nakupovat v e-shopech s Carte?

Při nakupování v e-shopech s Carte můžete využít svoji věrnostní kartu a získat tak výhodné ceny. Při objednávání zboží v e-shopu stačí zadat číslo EAN kódu ze zadní strany karty. Pokud byste však nemohli zadat čárový kód, nevadí, stačí uvést do poznámky při objednávce, že jste držitelem karty Carte. Své kódové číslo naleznete na zadní straně karty, kde je uvedeno 13-místné číslo pod čárovým kódem. S partnery Carte můžete nakupovat snadno, pohodlně a získávat slevy a výhody při nákupu různých produktů. Celkový přehled partnerů a poskytovaných výhod naleznete na našem přehledném katalogu na webové stránce Carte.