Nápověda

Používání karty

Máte-li kartu programu Carte, získáváte přístup ke všem výhodám a slevám 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.

Jak používat kartu programu Carte?

Zaregistrujte si kartu na www.carte.cz. Jen s registrací vám neuteče žádná informace o nových slevách a nejzajímavějších akcích v programu Carte.

Mějte kartu neustále u sebe, abyste ji mohli uplatnit na některém z 5000 míst, kde můžete získat slevu.

Kde uplatníte kartu Carte?

Nakupujte se slevou všude, kde najdete logo Carte. Obvykle je to u vstupu do prodejny, nebo u pokladny. V případě objednávání služeb, např. zájezdu, ubytování, rezervace restaurace nebo třeba masáže, je nutné nahlásit uplatnění kartu Carte již při objednávání služby.

Nakupovat výhodně můžete i z pohodlí vašeho domova – partnery Carte je v současné době více než 500 e-shopů. V nich lze využít číslo vaší karty (na zadní straně karty najdete 13místné číslo pod čárovým kódem) jako slevový kód.

Seznam všech partnerů programu najdete v sekci Kde získáte výhody.

Lze Carte kombinovat s dalšími slevami?

Pokud není uvedeno jinak, slevy na karty s programem Carte nelze kombinovat s dalšími slevami, akcemi či jinak zvýhodněným zbožím nebo službami. Zpravidla se poskytované slevy nevztahují na denní menu, last-minute zájezdy, pobytové balíčky, tabákové výrobky a podobně.

Časté dotazy

Platí Carte vydaná v Čechách i na Slovensku a opačně?

Ano, Carte můžete využívat ve všech obchodech v České a Slovenské republice.

Jak poznám obchody, které poskytují slevy na Carte?

Kompletní a aktuální databázi všech obchodů najdete na www.carte.cz. Všechny, včetně e-shopů, jsou označeny logem Carte na vstupních dveřích, výloze nebo webových stránkách.

Jakým způsobem se mohu dozvědět o novinkách Carte?

Zdarma se zaregistrujte na stránkách www.carte.cz a my vám budeme zasílat e-mailem novinky a zajímavé možnosti pro držitele Carte formou e-NEWS.

Je Carte přenosná?

Carte není přenosná. Je vždy vystavena na jméno držitele, který má možnost jejím prostřednictvím uplatňovat slevy. Dále je opatřena datem platnosti a čárovým kódem.

Co mám dělat, když jsem kartu ztratil(a) nebo mi byla odcizena?

Pokud vám byla karta odcizena nebo jste ji ztratil(a), obraťte se na náš Klientservis +420 777 736 136 či na společnost, která vám kartu vydala.

Musí se Carte aktivovat?

Carte se nemusí nikde aktivovat, pokud není vydána ve spolupráci s bankou.

Je Carte platební či kreditní?

Carte může být platební či kreditní, ale pouze v případě, že ji klient obdrží od své banky.

Dostal(a) jsem kartu od zaměstnavatele nebo v oblíbeném obchodě, mohu využívat slevy ve všech obchodech Carte?

Samozřejmě, pokud je na jakékoliv co-brandované kartě logo Carte, můžete využívat celou síť poskytovatelů slev jak v České, tak i Slovenské republice.

Byl(a) jsem v obchodě a neposkytli mi slevu?

Pokud je společnost zveřejněna v naší databázi na www.carte.cz znamená to, že s ní je uzavřen smluvní vztah a daná společnost je obchodním partnerem programu Carte. V souladu se smlouvou o obchodní spolupráci poskytuje slevy držitelům Carte. V případě neposkytnutí slevy se obraťte na vedoucího prodejny. Nebude-li vám i přesto sleva poskytnuta, kontaktujte náš Klientservis, který vaši reklamaci vyřeší.

Jak nakupovat v e-shopech s Carte?

Jednoduše - při objednávce uveďte číslo EAN - neboli číslo čárového kódu vaší Carte. Pokud nelze zadat čárový kód, uveďte do poznámky objednávky, že jste držitelem Carte.